♥ onsdag

Hejsan :) Sitter här och fryser jättemycket, och dricker vatten (?) Känner mig inte riktigt på topp haha ..
Idag har jag varit i skolan, som vanligt. Rätt segt haha. Efter skolan träffa jag Oliwer och vi gick hem till Petter med Pablo. Där satt vi ute i solen och blablabla och sen skjussa hans pappa oss till Brommaplan och sen hände inte så mycket.

 Idag lagade jag faktist middag! Fast då gick brandalarmet .. och det var rök i hela lägenheten och min undelat typ hostade? Fick värsta paniken! XD Undrar varför sånt alltid händer när jag försöker laga mat ... o.O

Nu ska jag nog gå och lägga mig, fy mår inte bra alls .. Aja! Pussar

mohaha Oliwer idag som .. gör nått xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0