♥ my saturday sucks!

Hej alla! Jag har varit otroligt tråkig med updateringen idag märker jag. Haha, har inte pallat. Just nu sitter jag och myser med ett täcke runt mig och lyssnar på en jävla massa musik ;D

.. Annars har dagen varit heeelt .. fail. Haha skulle träffat Lisa egentligen, men det blev fel och vi bestämde att ses en annan dag ist av andledningar. Surt -.-. Sen har jag varit på G med att träffa massa andra men det sluta med att det inte blev nått. Så satt hemma och var deppig hela dagen istället och tråkat sönder. Gud så kul. Aja, jag är ju ändå fortfarande lite sjuk så det kanske var lika bra att stanna hemma.

Imorgon blir allt bra ialafall, då ska jag träffa min underbara vän Calle :D Var jättelängesen så det kommer bli grymt! Seen börjar skolan igen, tråååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååk!!!!!!
HÖöööööööööööööööööööööööööööööööööööööörrrrrrrrrrrrrrrrrrrsssssssssss seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.
ps. det här har varit den tråkigaste lördagen i hela mitt liv!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

soo vacker! :o

2010-04-18 @ 16:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0