♥ måndag

Hejhej :) Idag .. (fan vad tråkigt det här "idag har jag .." börjar bli -.-) Haha XD Idag blrjade dagen med att jag vaknade 55 minuter innan jag började, så fick lite panik typ. Men hann nästan  i tid. Var i skolan som vanligt, fast första dagen är ju alltid lite seg efter ett lov .. Hade gärna haft lov ett tag till. Hade håltimme på spanskan så då åkte jag och Louise till Vällingby, åt och prova skor ;D Sen slutade jag runt 4. Jag och Maja åkte till Brommaplan, träffade Russlan och tog hans pommesfrittes och sen åkte vi mot Ekerö, hon skulle till stallet och jag skulle till morsan och hämta lite grejor. Sen kom jag hem för ca en timme sen :)
Snart kommer älskling hit, även om jag måste plugga men det får jag göra senare! Har NO prov imorgon, skolan går inte före personer som man älskar, viiiiiiiiist!? Haha, eller så kanske jag till stor det säger bara för att jag hatar att plugga.
Pusshej


FAN JAG RÅKADE TA BORT ALLA BILDER JAG TOG IDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en halv trevlig dag :P

MAN SKA VARA GLAD ATT MAN LEVER!!

:D

2010-04-12 @ 23:25:01
Postat av: Anonym

härlig dag

2010-04-14 @ 09:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0