♥ första prao-dagen på "Hurry Curry"

Hej! Jag är trött som s a t a n ! Första dagen på prao-platsen - helt sjukt kul! Men jobbigt!
Började med att jag kom dit vid nio, hälsade på alla osv. (Alla killar där är Indier och tjejerna är typ .. vad ska man säga? lite emo tjejer typ, men skitsnälla och så jäkla coola. Haha! ) Fick göra iordning smörgåsar, som jag ska göra varje dag hela veckan nu! Sen fixade jag med värmeljus, stolar osv. Vid tolv började "allvaret" Haha, nej men det kom skit mycket folk för stället är rätt populärt vid lunchtid. Jag var till största delen servitris och fy vad kul det var! Man ba "NUMMER 93!?" och så försökte man se lite proffsig ut också ;) Hahahah, nej men det var skitkul! Alla var så trevliga också. Sen hällde jag upp glass/smoothies i glas och torkade borden också haha.  Men om man blev trött? Jag höll på att somna på tunnelbanan på väg hem!
Så den här veckan blir det fullt igång från 9 till 15. Det är verkligen såååå mycket roligare att "jobba" än att gå i skolan! Resten av dagen nu ska jag bara ta det lugnt - sova! Ha det så bra, puss&kram



öh .. nån läskig bild xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0