♥ 23:55

Hey peoples! Ska krypa ner i sängen snart, är sheta trött. Tittat och tittar på en film, som handla om typ en pojke som blivit kidnappad. Fett spännande, hähä (a) Men den är slut typ .. nu.

 Juste det hände en fett läskig sak för typ två timmar sen när jag var ute och var påväg hem! Tänkt dig att du går helt ensam och en grupp med ca 16 stycken typ artonåriga killar går förbi dig och du har ingen annan väg att ta än just den vägen du måste gå ca 1 meter ifrån dom .. Det kändes seriöst som att jag skulle bli typ våldtagen eller nått för dom ba "tjena gumman..." " och en annan ba "hey sötnos vart ska dudå, kom med oss?" osv.  sen busvissla dom och allt, snacka om panik .... Usch och fy! :( Synd om mig asså ..

 Kul fredagskväll jag haft, asså verkligen! :D Haha -.- Nej men vafan, nu går jag och lägger mig så jag blir frisk.
Imorgon tänker jag ialafall försöka leva lite mer som en normal människa. Detvillsäga, röra på mig mer, vara ute någonting, äta n å g o n t i n g på dagarna som innehåller något och inte bara vatten, och typ .. ja typ nått sånt haha. Nej nu måste jag sova. Blääää
 Sovgott, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0