♥ se ljuset

Godmorgon! :)
Eller jag vaknade för typ tre timmar sen men ändå .. Visst är det rätt fint väder just nu? Ialafall utanför mitt fönster :D Nice! Pappa gick nyss och nu sitter jag ensam hemma och har ingen som hälst aning om vad jag ska göra idag.. Får se, måste göra lite saker ialafall som jag egentligen inte orkar.
Igår var jag ialafall hos Oliwer hela kvällen, hade myskväll! Drack té, åt popcorn och såg någon kärleks drog komedi slagsmål cp film också, haha ... Sen kom jag hem vid tolv.
Jag har inte mycket att säga, eller jo jag har mycket att säga. Aja, vi hööööörs!

haha ful & osminkad bild. nyss
 


"fortsätt vandra framåt och vägra att falla!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0