♥ 16 september

Hej! Sitter och försöker plugga lite till de x många läxorna till imorgon .. eller så mycket kanske det inte är .. eller jo .. segt är det iaf! Idag på engelskan såg vi lite av filmen "Fligth 93" tror jag det hette, så hemskt allt det där .. fy! Imorgon är det ju tordag, fan den här veckan gick snabbt! snart är det ju helg! Det känns som att jag typ .. lever för helgen (?) XD men man går ju varje dag, kommer allt närmare fredagen och då blir man lixom gladare och gladare för varje dag som närmar sig helgen. Sen kommer helgen och sen börjar allt om igen .. Och såhär kommer det vara 100 år framöver typ .. känns på nått sätt meningslöst? haha vet inte vad jag snackar om .. -.- Aja, jag ska vara super snäll att laga middag till mig och Emelie snart eftersom pappa inte kommer vara hemma.
Hööööörs .
Lite anurlunda "dagens" bild? haha aldrig fel att ligga ner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0