♥ tisdag

Hej! Skulle egentligen till mamma idag, men skulle hämta grejer hos pappa och kom på att jag har halvhemstudiodag imorgon vilket betyder att jag börjar runt halv ett imorgon. Så då orkade jag inte åka till mamma, kände mig rätt "taskig" eller vad man ska säga, sa det tilloch med till henne men det gick bra, även om jag får dåligt samvete av sånt som man bestämt men sen skiter i  .. men ja, jag tycker inte om att vara hos mamma, inte hos pappa häller för den delen men aja.
Idag var iaf en ganska så bra dag =) hade ju G-test i mattem jag tror det gick .. hyfsat, eller så kändes det iaf. Men får väl se.. Annars var det inget särskillt förutom en hel timme utan nått att göra så jag och Filippa satt och segade hela tiden, fast blev ändå rätt kul haha.
Pappa kommer hem runt 20-24, haha så kommer vara ensam ett bra tag .. äh, bara skönt =) eller kanske inte ..
Är hungrig som fan just nu, ska nog försöka hitta nått att äta .. Även fast vi typ inte har nån mat hemma, uäääh.
Ni får ha det bra, i will try to have


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin bild !:)

2009-09-29 @ 18:15:41
Postat av: Anonym

Du skulle kunna vara 17 bast, du ser gammal ut på denna bild!:):)<33

2009-10-02 @ 18:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0