♥ fredag kväll - är hemma inatt

Kom hem för kanske en halvtimme sen, Eric skussa mig på cykeln och jag fick sitta på styret. Haha det är skitkul att åka så! XD Träffade iaf han vid Raul Wallenberg skolan och sen gick vi vidare mot han med Atle och Wasim. VI tittade på film, åt godis, var med hans föräldrar, åt pizza, och hade massa mysigt. Känner verkligen att det vi har är något verkligen .. bra, har aldrig haft ett sånt lixom .. seriöst underbart förhållande =)  Blev lite personligt? haha men det är ju här på bloggen jag kan skriva av mig visst .. Imorgon har jag iallafall inga som hälst planer för, ska kanske ta och ringa upp en person jag inte träffat på x många månader sen (!) Känner mig sjukt trött just nu .. uäh! Ska nog lägga mig lite tidigare idag, känns ändå lite .. typ deprimerane att vara hemma en fredagkväll . Aja! Ha det bäst, kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0