♥ 21 september

Åh, nu är jag mätt och trött som fan! Har gått runt hungrig hela dagen men nu äntligen fick jag mat! (låter som värsta gatubarnet haha ..) Efter skolan id ag gick jag och mötte Eric och Wasim och vi åkte in till stan eftersom E skulle klippa sig! Det blev verkligen skillnad! Han hade typ affro innan hähä. Sen gick vi och köppte muffins i gallerian, godaste jag ätit lovar. Imorgon har jag ett "g-test" i matte, och jag har ingen aning om vart min mattebok är! Panik! Aja. Hööööööööörs! =)
(Bara för att jag inte har någon bild) Typ i maj ?


Kommentarer
Postat av: fanny

vaaaafaaan gtest!!!! i matte.....

2009-09-21 @ 21:08:24
URL: http://faaanyfpd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0