♥ torsdag 29 oktober

Hej! Kom nyss hem, skönt på ett sätt.. Idag har det varit en rätt bra dag! Först träffa jag Fanny typ halv fyra och vi gick och träffa Manda och Natta på plattan, haha as sköna tjejer verkligen! =) Så var vi med dom och så gick vi och åt i kungshallarna och sen gick vi och köpte hårfärg till Fanny :O Sen gick vi runt i hela stan och flummade runt, jag kan verkligen bli barnslig ibland haha ... Sen gick vi hem till Fannys farsa och färgade hennes hår! :D Det blev mörkare, och fint! Men det känns lite ovant att se henne så nu eftersom hon faktist aldrig färgat .. Sen runt  8 halv nio åkte jag hem. På tunnelbanan kom värsta flocken med killar förbi mig när jag satt där helt ensam och ba: får vi sätta oss här med dig? Jag ba ööh .. Sen satt dom och snacka med mig i typ en kvart, haha as skumma ..
Ja där fick ni min dag typ? Skulle egentligen inte vilja sitta hemma just nu, menmen :/ Har as ont i min kropp just nu .. Typ värker i nacken och ryggen och in mot bröstet, vafan? :( Aja ..

vår mat i kungshallarna, haha go fatfood

typ skitglad?

going uup ..

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0