♥ tisdag

Vet inte om jag ska vara glad, eller mindre glad just nu. Men aja. Skolan idag var bra, eller ja jag hade väl ganska "kul" om man säger så .. hehe. Vi hade också typ genomgång om könssjukdommar (?), blev helt seriöst lite äcklad, eller kanske snarare rädd .. använd kondomis människor! Den här eftermiddagen ska jag spendera på en redovisning. Om en person i en bok, kul? nej .. måste verkligen öva jättemycket på det, för jag är osäker på om det äns blir bra -.- Nästan alla andra hade sin redovisning förra veckan, men eftersom jag var sjuk när man fick reda på det så blev jag lite "efter" .. Skulle fan lagt mer tid på det .. haha aja, ointressant varning! Senare ska jag iaf träffa Eric, det blir väl min lilla belöning till att jag pluggat! hahaha ...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0