♥ tisdag ..

Just nu sitter jag och pluggar om könssjukdomar .. skitkul och intressant verkligen! *host*
Jag har faktist pluggat ett bra tag nu, och så har jag ätit mellanmål eller vad man ska kalla det och imorgon ska jag ju träna! Fan vad duktig jag är! :d Snacka nyss med mamma .. känner mig så himla taskig eller nått .. får nästan ångest .. Men jag tycker det är så jävla jobbigt och tråkigt att vara där! Så långt från allt och alla bara .. Så vi bestämde att jag ska vara där från typ torsdagar till helgen och sen resten vara hos pappa .. Men kommer dit i helgen iaf. Okej, Ekerö lixom.. SÅ långt är det inte .. eller det är inte alls långt, men jag gillar det inte bara ..
Aja! Men vet ni vad? Nu ska jag fortsätta plugga! Jag blir nästan förvånad av mig själv! Jag brukar verkligen sällan plugga .. men nu .. nu har det skett ett under .. typ! okej nu går jag över styr XD See you later 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0