♥ måndag

Hejhej =) Har inte orkat skriva nått föräns nu .. är rätt trött nu förtiden ..
Idag började jag ju elva vilket som var jätteskönt! Eric var hos mig ett tag innan jag åkte till skolan, vi hade supermysigt. I skolan satt vi och skulle gjöra nått som hade med kärlek att göra .. ? Haha och jag är inte precis  bäst på sånt där, så det blev ett litet hjärta med massa pärlor på runt xd och sen skrev jag faktist "puss" på, haha vad gullig jag är -.- Sen åkte vi till ungdomsmottagningen och ja .. jaja, sen slutade jag vid fyra .. Köpte också en kappa eller vad man ska kalla det, har iaf tittat på den ett tag nu och nu har jag köppt den! Jag tycker den är fin iaf.. Orkar inte skriva mer, kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0