♥ fredag 18:56

Åt nyss middag med familjen, haha vi snacka faktist om att åka utomlands typ i november/december. Pappa snackade om Gran Canaria, hihi!  Jag och Emelie blev såklart lite till oss .. hehe . Om typ ett timme kommer några släktingar hit och så blir det fullt hus eftersom dom ska sova över .. blöö. Aja. Dagen idag var bra, började dagen med en film, "Beautiful Thing" Den var lite konstig men haha ^^ Hade också en fucking redovisning! usch jag hatar verkligen det .. det gick väl ok men är inte precis nöjd!! Sen satt vi typ och skrev dikter, haha .. Men det rätt kul i skolan iaf. När vi slutat gick jag och mötte Eric som väntade utanför skolan och vi drog hem till mig och myste galet. Blir ändå rätt trist i kväll, en fredag kväll :( med bara massa vuxna .. :( Aja, jag överlever antagligen.Sen blir det ju iaf Idol! Längtar! Vad ska ni göra ikväll?!
Seeee yah   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0