♥ onsag

Hejhej =)
Sitter just nu med en Ben&Jerry som jag fick av pappa :D haha ;) annars är jag skittrött just nu och har nyss duschat och ätit middag. Känns skönt! Tidigare var ju jag och Julia och tränade i vällingby simhhall. Det var helt seriöst skitnice! fast jobbigt som fan :p, vi hade spinning den här gången! fyfan asså XD men ja .. det var kul, och det ska typ vara nya aktiviterer varje vecka. Gruppen var skitmysig också =) Efter det träffade vi David var med han typ i en timme och sen tog jag bussen hem! Skolan var också rätt okej, det kom personer från typ RFSU och en till förkortning av nått .. jag fick en kondom! hahah -.- Fick också tillbaka NO provet som vi gjorde tidigare, fick fucking väl godkänt! creeeeeeeeeeed hitåt! Känns som mitt liv går uppåt, jag mår bättre och bättre ..
Puss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0