♥ 19.42

Sitter och öser musik här medans pappa sitter och skriker på mig att stänga av .. haha, har trots allt blivit van ..
Idag har jag varit med en Julia Clinton som jag inte träffat på jag vet inte hur många månader, haha så det var väl lite nervöst .. Men vi hade jättekul och gick runt i stan och hade mysigt! Gick säkert runt hela stan för att leta efter just en speciell tröja som typ var slut överallt, haha det var skitkul för Julia blev verkligen pisse'd off xd. Sen vid fem drog jag hem .. Skulle antagligen träffa Eric senare också, men ja vet inte hur det blir med det. Imorgon börjar jag iaf klockan 11 !! Det är nice =) Ska också köpa en jacka imorgon, eller vet inte om man kallar det jacka ..? men aja! Vi hörs, puss
Just nu; yoooooooooo ?! xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0