♥ tisdag

Har legat framför Americas Best Danscrew iprincip hela tiden sen jag kom hem. Grymma är vad dom är.
Idag var vi och min grupp (inom textilslöjden där vi ska göra smycken och så i 2 dagar) på ett muséum typ i djurgården, haha dötrist. Efteråt var jag i stan lite med Fanny och Louice. Köpte en ögonfransböjare (aldrig haft sån förut!!) och lite rouge =) Sen tog jag tbanan hem och fick lite sällskap av sofian och några till, (små skitungar som jag inte fattar vad dom vill) Hehe vi säger att jag inte sa det däär ..
Tog ju sprutan idag mot sviniflusenas! Det kändes knappt nått för mig när man tog den men blir typ bara tröttare och tröttare och min arm gör ont :p CYA <3

"småsakerna" från HM =) ♥
Nu blir det mycket roligare att sminka sig när man har lite nytt :d Hehe .. :$

Kommentarer
Postat av: Fanny

JOAHANNA NU KOMMER TILL SKOLAN I MORN

2009-11-25 @ 18:29:49
URL: http://faaanyfpd.blogg.se/
Postat av: Fanny

annars blir det inte roligt för dig eller mig, smyckenea och allt, :)) <3 jag tänker ta med i preem till skolan.

2009-11-25 @ 18:30:58
URL: http://faaanyfpd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0