♥ my blog sucks!

Gud jag märker verkligen nu att min blogg suger riktigt hårt .. Inga fina/normala bilder (min kamera är trasig!) Skriver typ inga intressanta saker häller -.- Det är bara massa trams man ser här .. Ändå har jag så trogna läsare? Har haft nästan exakt samma besökssiffra i 2 veckor?! Så ni är väl rätt trogna om man säger så haha (trogna låter som om det var värsta seriösta saken xd) Jag har ju trots allt den här bloggen för min egen skull .. OM det inte skulle vara så skulle jag tagit bort den typ .. Nu . Så ja .. Ni får välja om ni ska lämna eller stanna .. eftersom min blogg blivit så dålig :(  Haha fan vad jag överdriver men har så jävla tråkigt.
Så ja, ett sista ord .. ; Förlåt för att min blogg börjat suga.

 en gammal bild ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0