♥ good day ..

Hej! =)
Jag kom nyss hem från ica, haha! Pappa tvingade mig att gå och köpa mat .. Så .. Man känner sig värsta vuxen när man går runt ensam med korg och allting och lalala .. XD Det är lite kul faksist haha, fast det var lite läskigt för det var en halvvuxen man som typ spionerade på mig kändes det som .. Läskigt.
Annars idag träffa jag Eric och Atle i Islandstorget för att gå på pizzerian, det var kul där. En timme senare mötte jag upp Julia (och Rasmus) och så fick Julia käka lite där också innan vi drog vidare till stan! Hon har ju färgat håret (!) Typ ljusbrun/blont eller det skulle bli blont men det blev typ fel men jag tycker det blev jättefint. Men ändå så vill hon ju självklart ha långthår så vi gick mit TajMahal och börja leta .. och leta .. och leta .. Men vi hitta inte i hennes färg, så jävla typiskt. Sen lite senare åkte vi hem. Haha .. Där hade ni min dag .. <3
Ha en bra kväll!
Själv har man ju köpt chips, läsk och sen kyckling och pommesfrites till middag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0