♥ .. kommer inte på nån rubrik

Yeah! Nu fixade jag nyss gardin jäveln som av en andedning av en viss person fällde ner! :@ haha nej så arg är jag inte .. Men det var krångligt kan jag lova er! Sitter bortsätt från det med en kopp varmchocklad och en bulle, det är jag värd =) Eric gick väl för 20 minuter sen, vi hann se på två filmer! "V for vendetta", orkar inte förklara vad den handlar om fatta inte riktigt själv x) Men den var lite små hemsk .. :p Sen någon chingchong kinesisk film, haha den fatta jag häller inte ett skit av men den var lite .. a vet inte :p Aja! Ska nog lägga mig snart är trött som attans .. Sen måndag imorgon då .. Vi har projektvecka nästa vecka, det blir nog helt ok!
Puss på dig

.. jag undrar om bilderna förklarar nått om den första filmen, lite kanske? haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0