♥ 1 november

Tja bloggen. Jag kom hem för en tag sen från lite middag på en kina resturang på kungsholmen med pappa
emelie. Haha pappa tycker vi umgås för lite i familjen så han drog med oss på det här, helt ok =) När vi kom ut
hörde vi typ hela stan skrika "SM GUUUUUUULD!" och hela faderittan! haha GRATTIS AIK :p  Fattar verkligen inte hur just fotboll kan vara så viktigt ..? O.o, en till sak jag inte fattar är hur en ensam kille kan vissla åt mig när jag går med min farsa och syster, helt sådär bara? Jag suckar fan bara, haha ..  Just nu är bara jag hemma och jag har musik på hög volym och bara njuter, haha jag har faktist rätt nice här för mig själv x)
Imorgon börjar ju skolan igen, och jag är skittaggad! :D NOT. Rätt segt faktist .. Aja, ska fan göra mitt bästa nu.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0