♥ 2 november

Dagen var bra, rätt så iaf! Det gick rätt bra i skolan och så om man säger så .. När jag hoppa av tbanan idag när jag var på väg hem kom en kille med byggarbetskläder på sig och ba "ursäka hur gammal är du? jag ba 14 .. han ba; skulle du säga ja eller nej om en kille kom fram till dig och fråga om han fick pussa dig på fötterna? haha det sluta inte där, vi stog där ett bra jävla tag och snacka om det där, han ville verkligen inte ge sig haha .. Sjukt sjuk snubbe verkligen . Han ville altså att jag skulle komma hem till han, låta han pussa på mina fötter och sen lära känna varandra + att jag skulle få träffa hans lillalilla hund. Helt seriöst, varför är det just jag som ska utsättas för massa sånna här skumma saker när jag är helt ensam xd VAD VILL ALLA? Läskigt.
Imorgon har jag halvhemstudiodag! Vilket betyder att jag slutar runt 12, det är riktigt nice. Har dock rätt mkt upgifter att göra men det går väl bra, ihope ..
Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0