Weekend's

Ojojoj, dålig uppdatering den här helgen. Men jag har varit rätt så upptagen med vännerna .
Helgen har varit en av dom bästa på riktigt länge! Jag har fått vääärsta randen, och verkligen fått färg i ansiktet.
I fredags var jag med Bea, kristina och rebecka med killkompisar först i Riddersvik & sen en kortis i Allmäna.
Sen i lördags solade jag med Kristina & Bea på förmiddagen i Lövsta , och på kvällen var vi vid Allmäna , men det var inte så livat där kan man säga , så jag och bea drog hem till henne i Backlura och där vid 23.30 tiden kanske så sa vi hej en snabbis till Pontus, Anton & deras andra polare. Nu idag harjag och ´Bea varit i Kanan och solat i hela 4 timmar.
Kortfattat och riktigt kul , måste plugga till matteprovet & öva inför So-redovisningen som ska framföras alldeles själv nu, vi hörs darlings! /julia


rand redan då, ju..

Lördags; Bea, patricia & Sopihe.



Inte dom intressantaste bilderna direkt , men alltid något.
puss

Kommentarer
Postat av: sophie

OMG vad man ser ut där i bakgrunden :O hahah

<3333

2009-06-04 @ 17:19:40
Postat av: sophie

OMG vad man ser ut där i bakgrunden :O hahah

<3333

2009-06-04 @ 17:19:58
Postat av: shanette

Var har du köpt din blå bikini ifrån :o ? svara som en kommentar i min blogg så jag ser är du snäll. tack :)

2010-06-03 @ 22:53:38
URL: http://shanettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0