4 maj

Tjabba tjena hallå !
ska dra igenom min dag snabbt då. Skoladagen har känts ovanligt lång idag, väldigt seg och inte alls speciell intressant.
Min och Malins bil på NO:n idag blev klar, jippi haha. Sen efter skolan gick jag hem, det var bara jag och Salem hemma och vi pratade i mer än 1 timma, märkligt länge. Då var det ju piano efter det .. så jag åkte till Backlura och senare hem till pappa. Så nu sitter jag här, med musik och skriver . Har en förbannad Spanska läxa att göra också =) sen har jag inga mer läxor den här veckan, herregud , mycket märkligt .. mycket märkligt ..
 Malins & min bil:



Sen har vi dagens klädsel, jag ser så jäklans stel ut på bilden. men jag skulle tydligen röra mig precis då när den tog xP

kofta- Gina
linne- H&M
jeansleggings- Gina
halsband- no idea ..


hörni, när man talar om bränna och brunt vill jag gärna vara med och disskutera. Jag är inte alls speciellt brun i ansiktet, ochjag vågar inte sminka mig med mitt mörkaste puder, det blir alltid fläckigt och alldeles för mörkt. Så hittade jag en brun-utan-sol här hemma, så .. why not lixom? jag satte på mig det igår , och sov med det (klantig som jag är) och vaknade som en blandning av en morot och en choklad boll! jag såg hemsk ut, men jag kunde inte hålla skrattet inne, så visst, jag stog och kollade på mig och skrattade, fattade inte hur misslyckad jag kan va haha! Men jag tvättade mig ändå med myyyycket tvål och vatten noga, och då gick det bort. En del av det iaf. jag var inte alls lika brun som jag skulle varit om jag inte tog bort det. Idag var jag fläckig och BRUN. usch. jag hade inget smink heller, endast mascara. Så , jag vet inte hur jag ska göra. Jag får nog knarka solarium eller nåt -.-

 
pusssssssssss / julia

Kommentarer
Postat av: malin

Våran otroligt snygga bil ! ;D <3

2009-05-09 @ 11:29:58
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0