mot vällingby

hej alla , jag sitter hemma hos mig , fortfarande med Johanna som precis började fixa sitt hår (igen) .
vi tönkte dra till Vällingbym för jag behöver nytt puder , foundation & rosche. Mest puder så det blir nog bara det. Sen börjar det ju dra sig mot kvällen , och det är söndag ;( så kan nog inte göra så mycket mer, Johanna behöver väl antagligen också åka hem. Senare kanske jag skulle träffa Simon, jag vet inte om jag hinner eller orkar. Men vi får se med det med. Har inte så mycket mer att säga .. Dagens outfit är en rödvitrandig tröja, jeansleggings och till det ett hjärthalsband. (bild kommer sen)
vad ska ni själva göra idag? denna underbara söndag ... *tårar rinner*
hugs/julia

gammal bild från landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0