Träningspass (?)

Woho vad jag är grym! (för att vara jag) jag tror själv ni andra skulle klara detta galant , men om man pratar om kondition.. *host*. Jag har i allafall gjort ett eget "träningspass" , fast bara när det gäller kondition, ingen yoga eller nåt sånt, då jag joggar på stället , gör såna där rörelser när man typ går ut med armar och ben samtidigt, höga knän osv. Gamla hedrade trännings övningar helt enkelt. Jag vill också inte behöva ha dåligt samvete över min vikt till sommaren, så jag försöker hålla mig undan från sötsaker, men äter normalt,.. sedan tränar jag. Då springer man ju bort kalorierna.
Jag vet inte hur många gånger jag har sökt efter olika tränningar , men jag hittat aldrig något. Sämst!
Så jag gjorde mitt eget , vilket ni aldrig kommer förstå allt hur man gör, för det är ju till mig , då räcker det med att jag kan det ;)
1. Jogga på stället - 200 steg - 1 för två steg.
2. ut med armar och ben åt sida - 100 gånger - 1 gång när du särar på ben och armar.
3. [padegore] stavning(?) 50 gånger 1 steg - 50 gånger 2 steg.
4. Lottas steg. (höga knän mellan armarna) - 50 gånger.
5 jogga på stället - höga knän - 50 gånger.
&6. Jogga vanligt - 100 gånger.

 
haha,  wellwellwell .. Jag kanske är slö & amatör , men min kondis är sämst , och jag klarar inte av mer än detta ! (:
kiss&hugs, Julia


Kommentarer
Postat av: Charlotta

hiihihihi :D

duktig liten julia! men du är redan skitsmal... :O <333

2009-05-28 @ 21:57:44
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0