today's

Hej babes!
Just nu sitter jag med en Solero glass, mumms. Dagen har varít heelt okej, jag blir bara gladare & gladare för varje dag som går eftersom det närmar sig sommarlovet allt mera, så det kvittar nästan vilket väder det är. Men idag har det varit så jävla varmt asså. Svett attacker flera gånger om fick jag! Men det är det värt. Jag verkligen älskar sånt här väder.
Efter skolan gick jag och Malin hem till Lotta där Felica & Hanna redan var. Vi satte direkt på oss bekini och gick ut till altanen. Skit mysigt var det. Haha, Lotta är tydligen skiträdd för stora getingar (bålgetingar) så en massa skrik från henne och dom andra hördes ju en del.
Sen efter det gick jag hem, och sedan till Backlura där jag spelade piano. Det har varit min dag idag.

fortfarande likblek ..

/julia <3

Kommentarer
Postat av: Sara

du blir inte brun om du har smink ;)

2009-05-25 @ 20:03:33
URL: http://sranilsson.blogg.se/
Postat av: Charlotta

det här var fan den bästa dagen hittils! :D

2009-05-25 @ 20:50:52
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0