tjingeling

Gokväll gott folk!
Sitter bara vid datan just nu, gör inget speciellt & har allmänt tråkigt. Dagen har annars varit kul, vi var ju på Tekniska museet , vilket kunde ha varit så mycket roligare än vad det var haha. Vi fick 30 frågor, kan ni inse? 30 frågor , och i mina öron låter det för överdrivet. Hallå? vi är på ett jävla museeum, låt oss ha kul fan ;o Aja, behövde ju själv inte svara på så väldans många (undvek) så det gick bra ändå. Efter skolan gick jag hem till Hanna med Malin och kollade på hennes video när hon tävlar i disco. Hon är grymmast av alla! och jag menar det, hon är verkligen skitduktig! *my dream* , så ska satsa på disco själv , då kanske jag är på samma nivå som henne om 5 år .. haha vilket skämt.
ingen skola imorrn. Det pirrar i magen när jag tänker på det, jag ska få soooooova!  Gud så underbart. Sen på kvällen ska jag antaligen träffa Kristina och Rebecka, och vi ska ut! längtar...

/julia

Kommentarer
Postat av: Charlotta

hahahahah museeumet kunde inte blivit bättre :) kolla bara mina bilder!!

2009-05-20 @ 19:49:32
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0