tjänna

Tjaaaa bloggen!
Har inte gjort mycket jag kom hem från skolan, kikade på klännigar med mamma bara till skolavslutningen.
Vid 7 ska jag möta Johanna och sola, sen vet jag inte vad vi gör, antagligen åkte jag direkt hem.
imorrn ska vi vandra, och just imorrn ska det tydligen regna. Mycket. Men det är torsdag, och bara en dag före fredag, vilket jag älskaaaar. På fredag blir det utekväll med kompisar. Can't wait. Men sen ska jag till pappa, som gör att glädjen sjunker något. Jag kan aldrig vakna hemma hos någon och sen bara känna att jag inte har nån tid att passa, aldrig!
Så irriterande , menmen, vad ska jag göra -.-
Aja, ska kolla busstider & fixa pengar nu. Så vi hörs sötnosar! / julia



Jag & josefin. Inte den snyggste precis.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0