supersugen is julia

Nu fan blev jag skit sugen på fest igen. Är det kanske för att jag inte är på dom ofta? jag vet inte ,men jag känner alltid ett sug. Haha, och snacka om att jag är desperat .. jag lyssnar på massor av disco/hosue/dance låtar och typ drömmer mig bort i en annan värld, där det är fest! Det är den där känslan när man står på dansgolvet, bara rör sig. Man fattar vad man gör men kan inte hantera dancemovesen, det är nog det som är dans, känslan lixom. Sen är det också innan festen .. herregud, att fixa sig är det bästa som finns! tar en Dusch, har god tid på sig, sätter på plattången, fram med löshåret, fönar håret och plockar fram sminket , Sen är det bara att köra igång . Jag själv måste ha musik, alltså dansmusik när jag fixar mig, då får man så jäklans mycket mer lust. Ååååh gud I can't stand it out ! Jag måste iväg nu nu nu . Fest är en del av livet, eller känslan är en del av livet. Så, då är det klart att alla måste festa nån gång , försöka vara festens höjdpunkt & röja hela jävla skiten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0