sunday

hej! Nu är jag hemma, från en kompis. Vi hade kul igår, hyrde Hostel 2 och myste i soffan. Igår hade jag ju dansuppvisning i Hässelby gårdskolan, och jag tror det gick bra, det är i allafall vad mamma sa, men hon kan ju bara säga positiva saker .. så jag vet inte , det kändes rätt okej. När vi precis började dansen fattade jag inte vad som hände, då blev jag skitnervös och visste typ inte vad jag gjorde. Men sen flöt det på =) efter det åkte jag och mamma till Vällingby & köpte presenter till Mattias som fyllde år (mammas man). Jag köpte ett par jättesköna vita mjukis byxor och ett långt tajt linne på H&M. 
(Jag har inte den bästa kameran då...)

/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0