slag i huvudet

Nu städar jag, julia. Mycket märkligt, men det behövdes. Soooo badly! det såg rent utsagt hemskt ut, så nu stor- städar jag verkligen. Dansade för ett tag sen med sopa på hela golvet med hög musik,  grymlings vad kul det var. haha, hade aldrig gjort det om jag inte var ensam hemma. Nu sitter jag iaf på golvet vid datan & funderar på vad jag ska göra här näst med städningen.
ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske träffa några. Rasmus frågade om vi kunde ses med felr så jag får se hur det blir, måste städa klart och så ju, sen fixa mig och troligtvis duscha. Menmen, får höra mer om det sen.
More cleaning now , vi ses .Puss julia

Adore her eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0