sannslöst underbar dag.

Idag är det tisdag, en dag som jag älskat mer än många andra. Som  jag har sagt tidigare så är det också dels för att det snart är sommarlov! Men idag för vädrets skull också , det har varit skithärligt rent utsagt.
Hade ingen spanska heller, så vi fick längre lunch. lyx. Vi kan inte heller göra särskillt mycket mer på dom lektionerna eftersom vi redan har lämnat in dom böckerna! najsnajs.
Efter skolan gick jag iaf direkt hem & gjorde sällskap en bit med Lotta, snäll som jag är. Hihi. När jag var hemma satte jag på mig min gamla bikini och sprang ut på tomten, och softade på en solmadrass, för jag var ändå ganska trött.
Jag behöver en ny bikini N U.

Senare ikväll ska jag plugga matte inför diagnosen imorrn , Och lite SO- arbete som vi ska redovisa inför klassen nästa veckan , är nervös som fan. Det är nog bara det.
cya / julia


mobbad bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0