Säg hej till bloggens nya header ;)

Nu laddar jag över en massa underbar musik till mig älskade mp3. Åh jag blir så glad av bra musik! Om jag hör en bra låt en dag, så blir det som min dags "stora grej" och jag är superglad resten av dagen. Om jag inte lyssnar på musik på en dag då blir jag istället deprimerad och ja .. inte kul. Det är som mitt liv kretsar runt just musik haha ...

Men säg vad ni tycker om headern ! Var den fin eller ful eller ja, säg vad ni tycker helt enkelt. Och jag vet att jag ser lite knasig ut, menmen.  

CYA  / Johanna <3


Kommentarer
Postat av: Charlotta

den blev skit bra! så byt inte nu :) hahaha..

2009-05-24 @ 20:11:55
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0