No life ..

Typ hela dagen har jag inte gjort ett skit,. jag har suttit vid datan, ätit kakor och kollat på TV. Sen är jag till och med så rastlös (utan rörelser) att jag till och med har översatt Hannah Montana boken till engelskan , dock inte hela boken, men 2 sidor typ. herremingud ... jag har inget liv idag helt enkelt. Vad gör alla andra egentligen? själv har jag i för sig knarkat en låt som heter "secret kingdom" med Newsboys. Grymt bra. Wow lixom, jag tror jag kan den utantill nu .. -.- hade också så tråkigt att jag sökte på "being boring"  , då fick jag fram en ganska så lungt och TRÅKIG låt
(lyssna till refrängen minst)



aja, min "no-life"  dag får fortsätta utan bloggen/ julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0