min fläta

Jag tror inte jag är den ända som funderar på hur man ska ha flätan i luggen.Om man ens ska ha den i luggen? Självklart är det bara att sätta den vart man vill, men vilka alternativ finns det?
kollade själv på hippie- flätor & lite liknande , så jag testade några försök själv. Vettefan om jag passar i nån av dom, men alltid kul att testa.

denna har man ju sett mycket av. Man ska nog ha en latte i handen också?
att dra bak luggen är ju ganska bekvämt , och riktigt gulligt på vissa. Dock inte mig.

haha , sen en bara bakom luggen, den gillar jag nog mest av alla.
Den ser typ ändå likadan ut som den innan, men den är ändå mer .. fin på något sätt.

men jag har fortfarande en kvarstående fråga . Hur fan ska jag ha min ?!
/julia

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad söt du är julia!

2009-05-19 @ 22:02:49
URL: http://olinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0