like you will never see me again

Gud, jag känner verkligen att jag inte varit bra på att skriva i bloggen nu .. Idag hade jag ju så kallad idrotsdag .. Jag tyckte inte det var någe vidare .. vädret förstörde ju f*n allting! Och jag frös som ett svin och om jag inte hoppat in under folks paraplyn skulle jag troligtvis dött.. eller liknande. Åh ! imorgon är det ju fredag :D ska träffa Mathilda då , och på lördagen ska vi till hennes landställe, kulkul! Antar att jag måste lägga mig nu .. Jag har vaknat aldeles försent senaste dagarna pga att jag varit så hiimla trött nuförtiden på morgonen . Kan skylla på att jag behöver sommarlov.
Vet ni .. jag har blivit beroende .. av Alicia Key ..

Puss & Godnatt
/ johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0