låång dag

Hej, känns som att det har varit en lång dag idag. Först åkte vi ju och vandrade i stan .. inte det roligaste precis. Men sen gick nästan alla till Macdonald's &  åt där, vilket var roligt. Vi satt där i mer än 1 timma tror jag. Efter det gick jag, Lotta, Malin, Hanna och Felicia runt i stan mera, förbi åhlens city, hötorget och gallerior tror jag ;) inget köp för mig inte, eftersom jag alltid lyckas köpa upp alla pengar så fort jag får dom. inte bra.  Men men, tjugo i 5 ska jag dra mig till pappas skola för att sen åka hem till han. Ska inte göra något speciell, vi har ju inga läxor den här "veckan" .

I stan i allafall, så hittade jag en ny bikini som jag blev lite förtjust i. Fortfarande på H&M , men jag gillar deras bikinisar.
den var guldig och asfin form & allt, men den finns inte på deras sida! :@ aja , om min mobilkamera någonsin kommer börja fungera så lovar jag att ta kort, och kanske till och med köpa den,
pusspus, julia

annars har det varit en toppen dag !

Kommentarer
Postat av: sophie

HAHHAHAHAHAHHAHAH en bild på bert XD hahahha

<3333

2009-05-19 @ 17:37:58
Postat av: sophie

bert fjert XD HAHAHAH

2009-05-19 @ 17:38:36
Postat av: julia

2009-05-19 @ 19:49:41
URL: http://lifebyj.blogg.de
Postat av: julia

hahahahaha , but I Like him ! :D <3

2009-05-19 @ 19:50:29
URL: http://lifebyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0