insperation

Hej, idag mår jag inte så bra faktiskt . Jag har huvudvärk och jag tror också mensen är på väg nu, för det gör väldigt ont.
Min syster var också sjuk, så jag är inte ensam ;D
igår kollade jag efter bikinisar. På många ställen är det så himlans dyrt, så jag kikade på H&M. Och dom har faktikst schyssta bikinisar ! Jag vill ha väldigt många av dom. VIsar här nedanför vilka som jag fastnade för mest, så kanske till och med andra kan sucktas ;).


haha , och vem kunde tro att Åhlens ens hade nån snygg/sexig bikini? well, jag hittade två.


överdelen .. I'm in love bara. Dock lite för vågad för min ålder kanske , haha.  Det fanns iiiiiingaaaa snygga underdelar! dom förlorar verkligen på det , för kolla bara på överdelen!
ceep looking! / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0