hey people ..!

Tjatja, idag är det lördag! woho. Det ända positiva är att det är lördag, annars hade jag kunnat sova hos Kristina , men min pappa är trotsig som fan så, nej det fick jag inte. Men men, ska jag berätta om igår? känns lite långt att berätta allt i detaljer, men jag kan dra igenom det snabbt.
Efter skolan åkte jag till Vällingby med mamma, mötte pappa där och fick 500:- . Av mamma fick jag också 300. Sen kom Kristina & Rebecka dit , så vi drog till stan direkt som vi skulle. Då gick vi till Thai Mahal & köpte mitt nya löshår! I just love it. Så nu har jag det, det är tjockt och låångt som jag vill ha det.
Senare åkte vi alla var och en hem till sig, fixade sig osv. När jag dushade hamnade jag i "fight" med mamma. Inte bra alls. Jag vet inte om jag har damp, men jag har nog aldrig i mitt liv blivit så sur. Jag skrev och slog på saker, sa otrevliga ord till mamma. Det blev såklart inte heller bättre när jag började gråta, för mitt smink var helt bra, men det rann av. Ooooch jag blev dubbelt så sur, dubbelt upp asså. Men det lugnade ner sig. (Jag berättar inte om vad vi blev osams över. Alldeles för komplicerat & oförklarligt).
Iaf, jag fixade mig klart och åkte hem till Kristina. Dit kom också Rebecka så vi började gå ut och tog bussen till Åkermyntan där Anton & nån till jag inte minns namnet på var. Juste, på vägen mötte vi ju upp Bea och Patrizia också ;)
Vi väntade på en busshållsplats, och då kom bussen med Oliver, Pontus och typ Conny. Vi gick hem till mig och senare kom Blyckert ochtyp 3 pers till så vi blev rätt många i mitt lilla rum.
Men vi hade kul med musik & lite så , umgicks och pratade.
Vid tolvsnåret behövde alla gå enligt mammas order. Så alla var borta vi halv ett.
det var i stort sätt min fredag i en snabb genomgång. Under helgen måste jag egentligen göra klart SO- europa resan. Fyfan, jag glömde ju boken i skolan och det måste vara inlämnat på måndag, annars vet jag inte vad som händer. Hade vi betyg hade jag väl antaligen fått ig. Får komma igång med arbetet redan ikväll tror jag, men så är det när man är så seg som jag är. Just nu har jag ingenting mer att säga. vi ses.
Pusspuss / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0