Here i go again..

Hello bloggish. No im sitting in Mathilas new nice bed, we has speak english in ours now. Well  well back to the thing. Julia, we don't diss you, it was just a  litle bit cepe. I love you, don't forget that.
Juste ! jag har klippt  mig (!) det känns som hon klippte en decimeter typ men hon klippte bara bort  dfet slitna, som var ganska mycket men då skulle det bli väldigt kort och jag ville inte det hehe, Men jag har bestämt att jag ska "ta hand" mer om mitt hår ... inte platta det om jag inte behöver, ta balsam när jag tvättar håret och inte göra onödiga saker som sliter  på håret. Skriver mer sen.
Kramar / johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra engelska där hörru .. host :D <3

2009-05-23 @ 10:04:49
Postat av: Anonym

hehe hehe he heh hehehe

2009-05-24 @ 01:24:24
URL: http://lifebyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0