hej på dig

Hej ni, det har varit ett tag sen jag satt vid datan och hade bloggen uppe, men jag har inte haft tid & lusten. Låter trist att säga, men mitt humör för bloggen är inte fult på topp nu för tiden .. jag vet inte varför. Eller så är det bara för att jag får för mig att jag alltid är upptagen, vilket jag ofta är, men dom andra bloggar, så det är bara inbillning kom jag ´på nu!
aja, under kvällen väntar läxorna på mig. No & engelska. På fredags ska vi ha ett av de mest onödiga proven, ever. No prov om planeter, och det jag anser är onödigt är att vi ska kunna storleken i diameter i dom tex. och antal månar & blablabla ... så sjukt trist! Det finns så mycket onödiga prov som bara sänker humöret, blandar tankar och allt man kan tänka sig. Nognog, sitter här och mår bara allmänt illa annars. Jag köpte ett degestivikex-paket med choklad överdrag och 2 munkar, och åt en choklad boll också! hallå fetto?! jag blir tokig på mig själv, jag bara äter mer och mer onyttigt för varje dag när det egentligen ska vara tvärtom vid den här tiden då det närmar sig sommaren? jag får iaf hoppas på en någorlunda normal formad kropp till sommarn =)
Den här dagen har varit såå chill! precis som vanlig, men något var annorlunda. Kanske vädret , vad vet jag. Men ... en sak förstörde en del av dagen och det är nu kallat ~helvetes-slingan~ . Usch&blä på den! jag mår verkligen dåligt när jag tänker på den, jag hatar att springa. Maybe that's why.
NU, måste jag plugga plugga plugga ! Cya / julia

ps. På lördag ska jag köpa nytt älsklingslöshår! ;D sen ska Katta få mitt gamla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0