hej bloggen

Nu är jag nyduschad och helt fräch. Solade ju med Julia för någon timme sen, kan inte säga att det blev en sån jättestor skillnad. Jag har ju inte as lätt för att bli brun direkt :@ Menmen! Min syster har bakat cocosbollar XD mästerkock som hon är, så jag fick självklart smaka... och jag har inte så bra samvete för det direkt .. Känns som jag äter tjockisgrejer 24 och ja .. det är inte bra direkt. Antagligen blir jag nått sånt här om inte lång tid om jag inte slutar ..


 


Jaja, folk säger att jag inte borde "oroa" mig för att äta mycket. Jag väger 43 kilo, vet inte om det är mycket eller lite men jag känner mig iaf aldrig nöjd med min kropp .... Jaja. Imorgon har jag idrottsdag i skolan .. känner mig inte så jättesugen på det direkt, det ska tydlgen bli regn och grejer så jag ser inte fram emot det iallafall. hehe..
Ha det bra babes <3
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Julia

Johanna vafan, jag vet att man följer sin egen kroppsvikt & vill ha en vikt man själv är van vdi. Men du är jättesmal, har hört såå många säga det. Du skulle se superbra ut i former , titta bara på mig. (haha)lät ego , men du är inte tjock -.-

... och jag är inte den ända som blir sur när du säger så.

2009-05-27 @ 22:10:07
URL: http://lifebyj.blogg.se/
Postat av: Julia

Johanna vafan, jag vet att man följer sin egen kroppsvikt & vill ha en vikt man själv är van vdi. Men du är jättesmal, har hört såå många säga det. Du skulle se superbra ut i former , titta bara på mig. (haha)lät ego , men du är inte tjock -.-

... och jag är inte den ända som blir sur när du säger så.

2009-05-27 @ 22:10:19
URL: http://lifebyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0