GOINGUP..

Ännu än dag utan plattång!  Det är så att jag glömt min plattång hos min mamma.. Jag har den lite lockigare/vågigare håret .. så jag vet inte riktigt hur jag överleft.. (!) ni vet när man har uppsatt, då ramlar det gärna ner små hårtestar, lockiga och jobbiga .. menmen ! Man fick tillbaka massa grejer på svenskan idag.. om jag skulle få betyg skulle jag säker få G högst. För det stog endast "bra" när alla andra fick "jättebra" :'( . Haha nej men jag ska faktist bättra mig ! fan det ska jag!
NU väntar massa plugg.. -.-
* Spanska
* Svenska
* So
* Matte

Jag lovar det är säkert mera grejer men ja ...

Det har hänt en tråkig sak , min mobil är sönder ! eller det går inte att skicka sms, ringa , ta emot samtal/ sms !  störande, och ja det är väll ganska onödigt att ha den då.
Just nu har jag den här :

 Helt störd mobil, men ja man överlever ...



Kiss / Johanna  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0