godagens

Hej människor. Igår somnade jag galet sent, 5 tror jag. Och det är sent med tanke på att jag var tvungen att gå upp tre timmar senare, klockan 8 alltså. Gårkvällen spenderades med samma folk som i fredags, Anton fyllde ju år så han och gaaanska så många fler var i Backlura när vi kom. Men det var fritt hemma hos Victor så några drog dig, insklusive jag, Rebecka, Bea och Kristina. Tja, så vi var alltså där, hade kul & lite så. Orkar (igen) inte dra upp allt som hände under kvällen, vet inte om jag borde ens.
Idag är jag skit trött, för närjag precis kom hem från Rebecka så skulle vi åka till Djurgården och spela Boule med hela släkten. Vi åt där & umgicks, och jag som knappt kunde stå upp av tröttheten fick frågor av alla varför jag var så blek .. mm, men aja, nu är klockan halvsex, och jag ska faktiskt gå och lägga mig! Jag håller nästan på att somna nu, så varför inte lixom. Gud vad tråkig jag är, men jag pallar inte nu. Gonatt alla , pussar/ julia

ingenting med saken att göra, men detta är min älskade pappa. Nån bild jag hittade på deras hemsida
deniedworld.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0