fredagskväll

Hej, igår var det ju fredag, vilket betyder att jag gick ut, med Kristina. Efter skolan drog vi hem till mig, chillade och fixade oss lite, sen messade Patrizia och hon kom också över. Senare ringde Anton, han var tydligen med  Oliver & Pontus och några till som jag inte minns namnet på. Vi bad dom komma hit för vi kunde inte dra ut en, så dom kom hem hit. Victor ringde efter ett tag, så en stund senare kom han. Men vi stannade inte länge, så vi åkte till moppe till Allmäna i 3 olika turer haha. På Allmäna var det en massa folk från skolan, så vi var där ett tag, sprang runt och pratade lite osv.. men då är det såklart att det ska börja regna. Istället åkte vi hem till Victor hela gänget . Sen var vi där tills halv tolv, fick skjuts hem och när vi var hemma så umgicks vi med Salem och hans kompis.  En kortfattad kväll, men det hände så mycket så orkar inte dra upp allting =) aja, det var våran kväll, sjukt rolig & härlig.

haha, jag & kristina älskling från 6:an.
/julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0