17:00

Det här har varit en sån dag jag verkligen inte har gjort någonting på. Jag har haft extremt tråkigt! Jag brukar känna att det känns skönt att bara kunna vara hemma, göra vad man vill osv. men det finns ju fan ingenting att göra.. sen klockan 6 imorse, då jag vaknade, tills nu har jag i princip suttit vid datan, med tunna avbrott. Jag har alltså suttit vid datan tills mina ögon gjorde ont, vilket dom fortfarande gör ;s . Idag började idrotten utomhus som jag inte var med på. Och imorrn ska vi göra den mest sämsta, onödigt och otroligt jobbigaste saken man kan göra på idrotten .... ~slingan~ . Det är det värsta jag vet för då ska man springa en planerad slinga, oftast på tid. Och det är det som jag hatar, för jag har sämst kondition. Alltid sist. Och så tycker jag att det är så grymt onödigt att det ska gå på tid, precis som att det ska sättas i betygen, vilket det gör? eller? OM det gör det är det patetiskt, alla är olika snabba, och vad påverkar det våran framtid? Jag tror att våra skolor bryr sig för mycket om oss, vår hälsa osv. Det gör en bara mer ofokuserad på de andra ämnerna (som vi faktiskt kommer ha nytta av). Våran hälsa- våran ensak. Det är i allafall något jag tycker är frustrerande , haha jag låter som en surkärring, men jag tycker verkligen så.
aja, nu ska jag väl.. ja.. jag vet seriöst inte -.- ingenting.Jag kan ju passa på att lägga ut beatbox videosar som jag kollade på tidigare, så häftigt!  här är min favorit , från 0.40 är det bästa när han "dunkar" .



 kissesssssssss / julia

Kommentarer
Postat av: Charlotta

OMG ""!!!!!!!! DET GÅR ATT KOMMENTERA :D

2009-05-06 @ 17:38:20
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0