13:40 finally at home

haha det har blivit jädrans mycket engelska Rubriker , och så har Johanna skrivit en hel del. Idag har jag vaknat upp hos Lotta som jag spenderade gårkvällen med . Skitkul var det verkligen, vi var ju på Allmäna , och det var riktigt chill .Sen nu senare idag alltså så tog jag bussen från Åkermyntan till Upplandsväsby.
Jag & Lotta har märkt att det inte går att kommentera våran blogg , det händer typ ingenting osv.. bara så ni vet :)
Hade tänkt fråga vad som händer ikväll? själv ska jag bara sitta hemma och tare lugnt . Patrizia ringde för en stund sen om jag ville följa med ut ivkäll, synd att jag inte kan bara !
har hört/märkt att johanna har fått till det med Jerson ;) fan vad kul, lite besviken lät hon bara efter hon träffat han, när jag pratade med henne i tele. När det gäller killar blev jag dissad för två dagar sen. Jag & V var tydligen aldrig på g , men I don't give a shit . Jag gillar han inte längre i allafall, så vad ni än tror så kan alla bara glömma att det någonsin var nåt. Nej men juste, det fanns aldrig något.
Nu ska jag sluta tänka på det, och lägga ut dagens (och förmodligen resten av livets) bästa låt. Dock gammal, men det spelar absolut ingen roll .

Lot's of love / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0