underbart .

mitt och johannas bloggande är sämst . vi ahr ju som sagt bara blogg för skojjs skull och berättar inte för nån att vi har en förren vi har fixat en header . trots att ingen läser så kan jag ju ändå berätta om tjejmiddagen igår kväll! (det blev inget solarium för det gick inte till slut) aja, det började i allafall med att jag mötte upp lotta vid korsningen nära skolan, sen var det framåt mot malin. när vi komd it var alice ,hannah, carro pch såklart malin där redan, haha och dom stog redan där med mina högtalare och baslådan som min låtsas pappa hade kört tid en stund innan, så jag kopplade i dom i hennes laptop, OCH VILKET LJUD ! , underbart med musik som har bra ljud, och baaaaas ! vi började väl små dansa lite till musiken och efter ett tag så kom till slut felicia och fanny från sin gympa tävling som dom kom tvåa på, grattis tjejer! :)
sen började vi äta middag, tacos , skit gott . och vi pratade mycket, skrattade och tog masa med kort redan då . senare gick i ut för att "droppa" av alice hemma, för hon ick inte sova  över, och då var klockan ändå två ;O vi fortsatte gå hem och sjöng singstar , vilket vi hade gjort innan också, resten tycker jag ni ska få se via några bilder ;

när jag mötte upp lotta

matbordet (:

vi smög in på toan och kissade, och passade på att fota oss .

det var alla som va med igår kväll, på väg för att lämna alice ..

lotta började rida på min rygg haha , och sen felicia på malin ;P

JULIA BJUDER !!!!!!!!!!! bara för att lotta hoppade upp på min rygg och typ led XD (jag ser inte ut så)

sötaste alice här nedan :

när klockan va 3 på natten tog vi ansiktsmasker xP



jag &lotta gör nåt på morgonen (?) ;S :P

lota och jag hamnade i fight, ´KAN bero på hennes morgon humör XD

och det var i stort särr våran kväll , skitkul, mysig och skrattande ;D
cya / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0